čtvrtek 31. prosince 2015

Novoroční předsevzetí 2016

Nemám ráda novoroční předsevzetí. Ne proto, že bych si nechtěla dávat nějaké cíle, to naopak, ale nemám ráda ta novoroční. Protože pokud chci něco ve svém životě změnit, někam se posunout, tak není důležité nějaké datum.

Pokud chci opravdu něco ve svém životě změnit, tak hned. 


Ale protože jsem tenhle blog založila hlavně jako motivaci sama pro sebe (nevím proč mám pocit, že když něco napíšu někam veřejně, tak to má větší váhu a já mám víc důvodů se držet svých cílů), tak si letos nějaká předsevzetí sepíšu. 

SPORT

  • chodit pravidelně na bikram jógu, což se mi dařilo i letos, tak doufám, že budu pokračovat podobně
  • jestli na jaře bude 30-ti denní bikram challenge, tak se přihlásím
  • posunout flexibilitu a zlepšovat pozice, které cvičím
  • ráda bych pravidelně doma začala cvičit ashtangu, ale to záleží na tom jak moc budu chodit na bikram, protože obojímu se věnovat by bylo náročné
  • přihlásit se alespoň na tři běžecké závody a hlavně bych si ráda zaběhla svojí první desítku!

STRAVA

  • pravidelně, zdravě a hlavně vyváženě jíst. Zní to snadně, tak snad to i takové bude
  • co možná nejvíc omezit alkohol, což bude taky oříšek, protože chodím pravidelně fandit na hokej a tam si to bez piva neumím představit. Ale budu se snažit! ;-)

VOLNÝ ČAS

  • co možná nejvíc času se věnovat mým shibím holčičkám, z Baki vychovat poslušnou a milou shibu a pokud to finance dovolí, tak se zúčastnit co možná nejvíc výstav
  • trávit co nejvíc času venku v přírodě, hlavně o víkendech jezdit/chodit s holčičkami na výlety
  • maximálně omezit čas strávený na počítači/telefonu a místo toho trávit čas s rodinou a přáteli
  • přihlásit se do knihovny a přečíst alespoň dvě knihy za měsíc
  • začít osvěžovat angličtinu
  • psát blog


Tak mám pocit, že na to, že předsevzetí ráda nemám, tak jsem si jich stanovila až až. Ono je jich vlastně ještě o trochu víc, ale nějaké si nechám pro sebe :-)

A co Vy? Dáváte si novoroční předsevzetí? A daří se Vám je dodržovat? Držím palce, aby v roce 2016 vyšlo všechno tak jak chcete :-)

Namaste, Monika


Žádné komentáře:

Okomentovat