úterý 29. prosince 2015

Předvánoční Itálie, vánoční pohoda, spoustu jídla a málo pohybu

Vánoce. Období klidu a pohody, na které se každý rok moc těším. Už několik let jezdíme s partou přátel před svátky na pár dní lyžovat do Itálie a nebylo tomu jinak ani letos. Všechny dárečky jsem měla nakoupené, takže stačilo zabalit, nasednout do auta a nechat se unášet dovolenkovou náladou. Bohužel jsem musela v prosinci hodně omezit jógu, abych do odjezdu stihla všechno zařídit, nakoupit dárky, navštívit všechny důležité přátele a hlavně se věnovat mým dvěma shibím holkám. Ale zvládla jsem to a necelý týden před Vánoci mohla vzít tašku, lyže a vyrazit směr italské Dolomity.




Na místo jsme dorazili v sobotu brzy ráno. Letos poprvé nás nepřivítaly zasněžené kopce. Sníh ležel jen na sjezdovkách, ale vzhledem k podmínkám u nás v Čechách jsme byli vděční alespoň za něco. Zkusili jsme se ubytovat v hotelu, ale naše pokoje ještě nebyly připravené, takže jsme museli počkat až do večera. Už převlečení do lyžařského jsme vyrazili do nejbližšího skibaru na první italskou kávu. Neodolala jsem a objednala jsem si Calimero, což je horké Bombardino s kávou a fantastickou šlehačkou. Šílená kalorická bomba, ale mohla bych to tady pít pořád dokola. Netrpělivě jsem dopíjeli kávu a těšili se až poprvé sjedeme svah. Bylo to skvělé. Nepatřím sice mezi moc dobré lyžaře, ale lyžování miluju. Hory, sníh a hlavně spoustu volného času s přáteli.






Bohužel našich pět horských dní uteklo jako voda a my museli zase balit a chystat se domů. Ještě jsme se chtěli zastavit v Trentu nakoupit sýry, šunky a jiné dobroty, ale řeknu Vám, najít obchod v tomhle zamotaném městě nebylo vůbec nic jednoduchého. Alespoň jsme se podívali po celém městě, včetně historického centra, kam běžně auta ani nesmějí jezdit. Nesměly samozřejmě ani teď, ale to bychom nesměli přehlédnout značky :-D

Zpět do Čech jsme dorazili v noci před Štědrým dnem a hned odjeli na chalupu, kde trávíme Vánoce s rodinou. Největší radost z mého návratu domů měly samozřejmě psí holčičky. Čtyřměsíční Baki byla beze mě poprvé déle jak jeden den, takže vítání bylo opravdu srdečné. Sedmiletá Jamba už je zvyklá, že se panička sem tam sebere a několik dní není doma, ale i ona měla velkou radost, že jsem doma.




Kromě pejsků na mě čekal i nazdobený stromeček a naporcovaný kapr. Na mě zbylo jen doladit Vánoční výzdobu a hlavně se postarat o bramborový salát. A to byl úkol, který byl nakonec mnohem náročnější než jsem čekala. Jasně, udělat salát není nic tak těžkého, ale těžké je pak odolat a neustále neochutnávat, což se mi vůbec, ale vůbec nepodařilo. A dopadlo to tak, že jsem během svátků snědla víc salátu než za poslední dva roky dohromady. Byl opravdu vynikající. Číslo, které mi po návratu domů ukázala váha už mi takovou radost neudělalo. Během deseti dní +3 kila.




Tajně doufám, že to je jen zadržovaná voda a během pár dní se to zase upraví. A kdyby ne, tak na mě byl letos Ježíšek moc hodný a nadělil mi tříměsíční permanentku na Bikram jógu, takže hned co se vrátím zpět do města, tak těm nabraným kilíčkům pěkně zatopím. A nejen jim :-) Stále ještě nejsem tam kde bych chtěla, takže je na čem pracovat. A kromě permanentky jsem dostala i nové oblečení na jógu, krásnou podprsenku a legíny v černo-modré barvě. Všechno od firmy Dragonfly. Mám od nich už několik modelů a můžu jenom doporučit. Všechno je kvalitní, příjemné na nošení a hlavně krásné.



 Takže mi vůbec nic nebrání abych se hned po novém roce vydala na pořádně horkou lekci do hot roomu. Mám v plánu několik novoročních předsevzetí, tak bude na čem pracovat. Upřímně už mi jóga strašně chybí. Jak jednou začnete, nemůžete přestat. Také to tak máte? A co Vám letos nadělil Ježíšek?

Krásné prožití posledních dní roku 2015!

Namaste, Monika



Žádné komentáře:

Okomentovat