úterý 16. února 2016

KDYŽ ZTRATÍTE MOTIVACI I CHUŤ NA SOBĚ PRACOVAT

Znáte to určitě všichni. Ať už si dáte jen nějaké předsevzetí pravidelně cvičit, zdravě jíst, zhubnout do plavek nebo chcete úplně změnit svůj životní styl, tak občas každého z nás v životě potká nějaká situace, která nám sebere veškerou motivaci a chuť na sobě pracovat.



Každý z nás občas prožívá bolestné rozchody, odchody blízkých lidí, neúspěchy ve škole a v práci nebo nás trápí špatná nálada, deprese. A to se pak člověku nechce vůbec nic dělat. Zavíráme se doma, utápíme se ve svém trápení, nervy si obalujeme sladkým a tučným jídlem a snažíme se na všechno zapomenout se skleničkou alkoholu v ruce. To ale není řešení. Akorát tím zničíme to na čem jsme před tím pracovali a depresi si zhoršíme dalším neúspěchem.


I já teď prožívám jedno z neradostných období mého života a bohužel se mi velmi rychle podařilo sklouznout k nicnedělání. Jídelníček jsem porušila nesčetněkrát a vína jsem vypila taky víc než dost. Ale je na čase si uvědomit proč jsem si všechna ta předsevzetí dala, čeho jsem chtěla dosáhnout a vrátit se do starých dobrých kolejí. A jóga funguje jako skvělé antidepresivum. Krásně vyčistí hlavu a uvolní celé tělo. 


Navíc jsem přesně po čtyřech letech co cvičím Bikram jógu dostala skvělý dárek, VIP zlatou kartu. Vedení studia Bikram yoga České Budějovice spustilo speciální VIP program a mě zařadili do skupinky jogínů, kteří jí dostali za věrnost. Vůbec jsem to nečekala, takže o to větší radost mi udělala. A to je taky motivace! 


Takže konec flákání a šup zpět k pravidelnému cvičení a zdravému jídlu. Už žádné chipsíky večer u televize, žádná sklenička. Je třeba si uvědomit, že to všechno děláme pro své zdraví, pro svůj dobrý pocit, pro radost se života. 

Pokud Vás taky zrovna něco trápí, zkuste se nad to povznést a držet se svých zásad. Uvidíte, že tyhle malé úspěchy vám hned zvednou náladu i sebevědomí. 

Namaste, Monika

Žádné komentáře:

Okomentovat