středa 23. března 2016

JARNÍ DETOX - VÝSLEDEK

Trochu pozdě, ale přece. Detox je za mnou. Jaké to bylo, co jsem jedla a pila a jaké z toho mám pocity? Čtěte dál!



Z detoxu jsem měla mírné obavy kvůli pocitu hladu, ale nakonec to vůbec nebylo tak strašně jak jsem čekala. Ve čtvrtek a pátek jsem vynechala kávu, pila hlavně mátový čaj a celkově zmenšila porce mých jídel, smažená a sladká jídla jsem vyřadila úplně.



Protože jsem si na sobotní dopoledne naplánovala lekci bikram jógy, tak jsem si dala k snídani jogurt s borůvkami. Pro příště bych cvičení v době detoxu vynechala, dost mě to vycuclo. Maximálně procházka s pejskama, ale větší aktivitu asi ne.

Po cvičení jsem si vyzvedla lahvičky s džusíky ve Fruitisimu. Vybrala jsem si džusy Stress Killer a Detox, oba senzační. Stress Killer obsahuje pomeranč, jablko, borůvky a jahody - to byla slast, naprosto vynikající fresh. V Detoxu je pomeranč, jablko, mrkev, celer a zázvor. Tahle kombinace mě strašně překvapila, protože nemám moc ráda celer. Džus je velmi osvěžující a chutný a právě kvůli celeru začínám hodně zvažovat nákup odšťavňovače. Máte nějakého svého favorita? Za tipy budu určitě ráda.



Kromě ovocných šťáv jsem si uvařila silný kuřecí vývar se zeleninou a rýží, který jsem si dala odpoledne jako pozdní oběd. Celkově jsem se celý den cítila dost unavená, možná kvůli ranní bikram józe, která byla náročná. Navíc mě odpoledne začala bolet hlava, což se mi moc často nestává. Nakonec jsem to musela jít zaspat.

V neděli ráno jsem se probudila s příjemně lehkým pocitem a váha mi ukázala o dvě kila méně než obvykle. Nedělám si ale iluze, že by to vydrželo. Celý den jsem pila jen džusy a měla jsem dvě porce kuřecí polévky. Hlad ani únavu jsem necítila, dokonce ani hlava už mě nebolela.

V pondělí jsme se musela vrátit do pracovního procesu, takže jsem pomalu začala najíždět na normální stravu. K snídani jogurt s ovocem, k obědu kuskus s kuřecím masem, k večeři polévka. Všeho jsem ale snědla jen malé porce. Podobně jsem jedla i v úterý a od středy prakticky běžný jídelníček. Překvapilo mě jak jsem se cítila nafouklá a plná. Čekala jsem naopak daleko lehčí pocit. Naštěstí to trvalo jen pár dní, o víkendu už bylo všechno v pořádku.



Celkově jsem ráda, že jsem do detoxu šla. Váha mi zůstala úplně stejná, ale přijde mi, že mi lépe a rychleji funguje trávení. Jen pro příště bych detox prodloužila minimálně na tři, ideálně pět dní. Doufám, že se mi podaří najít čas na detox ještě během dubna, ráda bych do něj zapojila i očistný kopřivový čaj. Ale protože mám teď náročnější období, kdy mě čeká 30-ti denní bikram jóga challenge a stěhování, tak to nebudu lámat přes koleno a uvidím jak to půjde.

A co vy? Máte také zkušenosti s detoxem?

Namaste, Monika

Žádné komentáře:

Okomentovat