pátek 8. dubna 2016

BIKRAM YOGA CHALLENGE - POLOVINA JE ZA MNOU

Polovina challenge je za mnou a řeknu vám, že jsem měla už několikrát chuť to vzdát. Během prvního týdne jsem měla spoustu starostí s blížícím se stěhováním, nestíhala se ani pořádně najíst a pak v lekci měla co dělat, abych vydržela až do konce a nezkolabovala. To se naštěstí srovnalo, síla se vrátila a já mohla hezky naplno cvičit. Jenže s novou sílou jsem trochu přehnala záklonové pozice a brzy se ozvaly bolesti v bedrech. A aby toho nebylo málo, tak mě po jedné nepříliš povedené balanční pozici začal bolet palec na levé noze. A to jsem měla před sebou ještě skoro tři týdny každodenního cvičení. Nakoupila jsem zásoby kokosové vody, balení minerálů a doufala, že bolest brzy odezní.






Na konci druhého týdne přišlo očekávané stěhování a já nevěděla kam dřív skočit. Všechny věci zabalené v krabicích, takže jsem byla ráda, že jsem našla aspoň ručníky a oblečení na jógu. Ačkoliv jsem si vzala pár dní dovolené, tak na odpočinek nebyl vůbec čas a já měla pocit, že do studia přijíždím v polospánku. Samozřejmě nejezdím autem, ale všude jen na kole. Během stěhovacího víkendu jsem najezdila každý den kolem třiceti kilometrů, naštěstí je naše město samá rovinka. Byla jsem tak unavená, že jsem vůbec nevěřila tomu, že challenge dokážu dokončit. Dokonce jsem uvažovala o tom, že jeden den kvůli odpočinku vynechám a další den zkusím double lekci, což pro mě bylo vždycky nepředstavitelné. Naštěstí se mi podařilo únavu překonat a nevynechat ani jediný den.




O to větším překvapením pro mě bylo, když se challenge přehoupl do druhé poloviny a já měla najednou pocit jako bych předchozích patnáct dní jen odpočívala. Nic mě nebolelo a energie jsem měla víc než dost. Doufám, že to vydrží až do konce. Zbývá už jen 12 dní. Ale nebojte, pro mě Bikram jóga nekončí, jen tenhle každodenní dril.

Namaste, Monika

Žádné komentáře:

Okomentovat