čtvrtek 21. dubna 2016

CHALLENGE DOKONČENA!!!

Mám pocit jako by byl teprve včera ten den, kdy jsem si odškrtla první kolonku v naší challengové tabulce. Myslela jsem, že to nikdy nemůžu dotáhnout až do konce a ejhle, konec je tady! Už potřetí se mi podařilo úspěšně dokončit 30-ti denní Bikram jóga challenge, tahle byla asi nejtěžší.





Kromě toho, že jsem chodila každý den na lekci jógy, jsem se stihla přestěhovat a oslavit kamarádovo třicáté narozeniny. Stěhování bylo docela náročné, protože přišlo před koncem první poloviny, kdy jsem byla asi nejvíc unavená. Během stěhovacího víkendu jsem najezdila pár desítek kilometrů na kole a nachodila spoustu kilometrů po mém novém bytečku. Tenhle víkend jsem procházela docela velkou krizí a vážně uvažovala, že to vzdám. Naštěstí jsem to nevzdala a překvapivě na začátku druhé poloviny byla čerstvější a silnější než na začátku.




Při předchozích výzvách, které jsem absolvovala, jsem se nemohla dočkat až bude konec a já si budu moct zařídit celé odpoledne podle sebe. Byla jsem unavená a rozlámaná. To se tentokrát vůbec nekonalo. Poslední dva týdny se mi cvičilo strašně dobře a ač to zní divně, tak 42°Celsia mi přišlo jako celkem příjemná teplota, rozhodně ne jako extrémní. Kromě jedné lekce, byla 29. v pořadí. Ten den jsem přišla do studia trochu později a zbylo na mě jen místo ve třetí řadě u topení. Nechápu jak tam někdo může dobrovolně cvičit. Vzduch se tam vůbec nehýbe a člověk má pocit jako by byl uvězněný mezi rozpálenými stěnami. Nemohla jsem se dočkat až vyjdu ven ze sálu a obejme mě chladný vzduch. Naštěstí na té poslední, třicáté lekci jsem ukořistila místo v první řadě a mohla si to naplno užít.




Skoro mi bylo až líto, že je challenge u konce. Samozřejmě bych mohla pokračovat dál na vlastní pěst, ale na to mám bohužel slabou vůli a hlavně na mě doma čekají dvě shibí holčičky, kterým celý měsíc slibuju, že jim to všechno vynahradím. Ale žádné obavy, challenge je sice u konce, ale moje láska a závislost na Bikram józe už je nejspíš doživotní, takže nebude trvat dlouho a já zase rozbalím svou podložku ve vytopeném sále a spolu s ostatními se oddám 90-ti minutovému cvičení. Navíc jsem se ve spoustě pozic posunula o kousek dál a mrzelo by mě, kdyby se to vrátilo zpátky jen kvůli mé lenosti.




Ještě bych chtěla touto cestou poděkovat a pogratulovat všem, kteří se challenge zúčastnili, bylo to skvělých 30 dní. A samozřejmě velký dík patří našim instruktorům, bez vás by to nešlo!

Namaste, Monika


Žádné komentáře:

Okomentovat