úterý 30. srpna 2016

LÉTO S JÓGOU. NEBO BEZ JÓGY?

Blíží se konec prázdnin a tak jsem se rozhodla na sebe něco prásknout. Před začátkem léta jsem byla plná přesvědčení jak budu chodit pravidelně cvičit, dokonce jsem si koupila letní permanentku na tři měsíce. No a víte jak to dopadlo? Hodně bídně.





Ne že bych cvičit nechtěla, ale letos jsem si vybírala přes léto nezvykle hodně dovolené a navíc jsem měla smůlu na zranění. Hned na začátku června jsem si pochroumala levé rameno, což mě dost omezovalo v pohybu. Když už bylo rameno relativně v pořádku, tak jsem sbalila tašky a psy a odjela na chalupu. Po návratu do města jsem měla spoustu zařizování, nepřálo mi počasí a dostavila se podovolenková únava. O tom jsem psala v článku tady.




Ani jsem se ve městě nestihla rozkoukat a už jsem zase balila tašky, pejsky a znovu se na týden stěhovala na chalupu. To byl poslední červencový týden, který jsem strávila ve společnosti svých nejlepších kamarádů, jejich dětiček a mých pejsků. Celý týden jsme grilovali, po večerech popíjeli a na pohyb čas nezbýval.




Konec července nám přinesl očekávaný koloběžkový závod, o kterém vám ještě napíšu samostatný článek. My jsme totiž ten závod vyhráli :-) S vítězstvím přišla i oslava, spousta tance, zábavy a bohužel také moje další zranění. Špatně jsem došlápla a vymkla si kotník. Celý další týden jsem byla ráda, že jsem byla alespoň schopná vyvenčit pejsky a na jógu neměla ani pomyšlení.




Kolem poloviny srpna byl už kotník na dobré cestě k uzdravení, tak jsem na jógu vyrazila. Některé pozice mi teda vůbec nešly, hlavně orel, kde máte zamotané nohy do sebe se mi vůbec nepodařil. Bolelo to jako čert.




A pak přišla další dovolená. Tentokrát jsme s partou kamarádů vyrazili sjíždět Sázavu. Vyšlo nám parádní počasí a ačkoliv nebylo moc vody, tak nám to náladu nezkazilo. Zábavy byl dostatek. A taky byl dostatek vychlazeného piva a smažených jídel v kempech, což na mě zanechalo viditelné následky. Domů jsem se vracela s několika kily navíc.




A protože nejsem sama komu se v létě nedařilo dodržovat zdravé stravování a pravidelné tréninky (zdravím tě Kubo :-D), tak jsme se rozhodli uzavřít motivační sázku. Máme dva měsíce na to zhubnout pár kil tuků a nabrat pár kil svalů, prostě vrátit se do formy. Na začátku jsme se vyfotili, aby posuzování výsledků bylo spravedlivé. Tak nám držte palce. Já doufám, že vyhrajeme oba dva :-)




A jak jste na tom byli v létě vy? Dařilo se vám pravidelně cvičit a zdravě jíst? 

Díky za každý komentář.

Namaste, Monika



Zdroj obrázků - www.pinterest.com

6 komentářů:

  1. Aj ja som mala v plane cele leto prejogovat a bola som az 2x :/ tiez som vela cestovala, navyse sme sa stahovali a nevyslo :/ bohuzial
    Pozyvam na luxusnu giveaway o setrnu kulmu ROWENTA a vyrobky DOVE :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to všechno doženeme na podzim a v zimě. Kdy jindy být venku než v létě :-)

      Vymazat
  2. Taky se mi přes léto moc cvičit nedařilo, hodně jsem cestovala, jídlo taky nic moc, ale teď se to snažím napravit a dávám tělu to, co mu vyhovuje, konečně :) Teď ještě začít s tím cvičením hehe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak u tebe, ale mě se pořád nedaří dostat do správného tempa. Ale ono to půjde :-)

      Vymazat
  3. Já byla zrovna dneska po sto letech na lekci hot yogy... v létě jsem měla se sportováním dost problém a to především proto, že jsem pořád někde cestovala.. to jsou jet lagy, přelety, neustále přejíždění, balení a vybalování a člověk je rád, že si na chvíli odpočine, natož ještě denně cvičit :)
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sice nikam neletěla, ale ty návraty domů a k běžnému pracovnímu režimu mě taky dost unavovaly. Ještě minulý týden jsem měla poslední dovolenou a teď už zpět do starých kolejí :-)

      Vymazat